Inspiratie voor Juni :)

Hay en welkom op mijn blog, misschien voor de eerste keer, misschien ook wel niet..

Vandaag wil ik een nieuw artikel doen, dit wil ik in vervolg elke zaterdag doen. Zijn jullie al nieuwsgierig???

Lees dan maar snel verder haha.O dus je was wel nieuwsgierig, hier is de uitleg dan. Vanaf vandaag doe ik elke zaterdag een inspiratie-artikel van LOOKBOOK. Ik las pas op een andere blog over deze site en ik ben meteen verliefd (:

Dus bij deze mijn allereerste inspiratie-artikel van LOOKBOOK, de bronnen staan onderaan de foto’s

Gap Boyfriend Shirt, Gap Shorts

Daily Look Buckled Boots, American Apparel Skirt

Choies Jacket, Iclothing Dress, Parfois Backpack, Papilion Shoes

Just G Jacket, Just G Top, Just G Skirt, Made U Look Clutch, Esperanza Heels

Chicwish Floral Dress, Choies Retro Sunglasses

American Apparel Floppy Hat, Zerouv Sunglasses, Wildfox Couture French Flowers Bathing Suit, Acne Shredded Shorts, Jeffrey Campbell Dallas Heels,

Chicwish Cat Collar Pins, Romwe Peter Pan Collar Top, Romwe Embossed Skirt, Choies Perspex Box Purse, Valentino Lucite Wedges

Zoals jullie zien zijn er veel rokjes, shortjes en korte jurkjes bij. Deze horen volgens mij écht bij de zomer. Welke look vind jij het leukst? Laat het me weten in de reacties hieronder.

Liefs, Marieke

Geef een reactie

