About me

Olaaa,

Vandaag even een post om mij beter te leren kennen. Dit kun je natuurlijk het best doen aan de hand van foto’s. Dit idee heb ik pas gevonden op een andere blog, en ik dacht, waarom ook niet. Dus hier heb je mijn karakter in het kort

Ja haha, hadden jullie waarschijnlijk niet van mij verwacht, maar ik verzamel echt heel heel heel erg veel (:

Dat is echt zeker waar, ik ben niet echt heel erg creatief. Hier heb ik ook wel eens last van, met kunst op school ofzo, maar meestal vind ik het niet zo erg hoor (;

Het is maar goed dat de meeste van jullie niet in mijn kamer komen. Jullie zouden gillend weer wegrennen haha. Zo erg als op de foto is het meestal niet hoor.

Ik vind het echt geweldig om nieuwe dingen te ontdekken, en dat doe ik dan ook vaak. De wereld om me heen is meestal maar saai, maar als ik dan eens een keer erop uit ben, dan is dat echt geweldig.

Ik houd echt van vakanties, vooral de kerstvakantie en de voorjaarsvakantie (dan ben ik lekker jarig)

Vanaf dat ik klein ben, ben ik verschillende keren naar een boerderij geweest. En ik werd verliefd op die grote, zwarte, mooie ogen van de koeien. Echt geweldig!

Dit zeker! Al die cliffhangers die ze overal plaatsen, vreselijk, ik wil gewoon weten hoe het verhaal afloopt (;

Haha, ja dat zeker! Gewoon op bed liggen en helemaal niets doen. Heerlijk!

Jaaaaa ze kunnen zo mooi zingen 🙂

En dan nog een paar laatste foto’s die ik echt heel erg mooi vind, maar die niet echt op mijn karakter lijken. Hier komen ze:

Hopelijk vond je dit een leuk artikel, alle foto’s komen van deze tumblr : .. and that’s who I am. Natuurlijk mag je zelf ook zo’n artikel maken hoor

Liefs, Marieke

2 gedachten over “About me

Geef een reactie

