Mijn favo liedjes..

Bonjour!

De laatste 2 dagen ben ik helaas weer voor school bezig, maar dat kan ik niet zonder muziek. Dus hier komt mijn top 3 van mijn favoriete liedjes. Ik heb natuurlijk nog veel meer leuke liedjes, maar deze springen er voor mij echt uit. 

  • Ik weet dat deze post op een andere tijd komt dan normaal, maar ik ben even aan het experimenteren met wat de fijnste tijd is om een artikel te publiceren

 

#1 Demi Lovato ~ Heart Attack

Dit vind ik echt zo’n mooi liedje! Ik ben ook gewoon een beetje Lovatic want ik vind al haar liedjes zo mooi.

#2  Little Mix ~ DNA

Een poosje geleden kwam ik de meidengroep Little Mix tegen. Ik was meteen verkocht, ze zijn allemaal zo knap, hebben zo’n leuke kleding smaak en ze kunnen allemaal ook nog eens zingen, geweldig! Btw: ik kan dit liedje bijna helemaal meezingen (: Hahah, nu ben ik trots op mezelf ^^

Dan nog #3 Macklemore & Ryan Lewis ~ Can’t Hold Us

Ja na ThriftShop was Macklemore  nog niet klaar met muziek maken, en gelukkig ook niet! Dit nummer is heerlijk vrolijk, en ik het heeft een lekker ritme.. Het nummer begint eigenlijk pas op 0:45, daarvoor is het niet echt interessant haha.

Dit was mijn top 3, hebben jullie nog leuke liedjes die ik zeker een keer moet horen? Zet ze dan even in een reactie hieronder. Weet één van jullie misschien ook hoe ik YouTube filmpjes in mijn artikelen krijg? Ik doe het nu telkens met een link, maar dat vind ik niet zo leuk.. Plz reageer even als je dat weet.

Liefs, Marieke

 

7 gedachten over “Mijn favo liedjes..

  1. Heyhoi, hier zit ook een trouwe mixer haha! Het gehele album DNA is een aanrader! Over het plaatsen van youtube filmpjes in je artikel kan ik je heel misschien helpen, ik had daar namelijk een filmpje over gevonden. Enige nadeel is wel dat het filmpje van 2011 is, en aangezien wordpress vaak update weet ik niet of dit nog werkt. Ik heb het in elk geval geprobeerd maar mij is het niet gelukt. Ook ergens heb ik gelezen dat als je een youtube filmpje wilt plaatsen in je artikel zonder hyperlink dat het geld kost omdat je daarvoor je wordpress moet verbreden in meerdere mogelijkheden waar volgens mij dat ook onder valt. Ik weet het alleen niet 100% zeker dus hier heb je de link =) http://www.youtube.com/watch?v=VFqgLV7prXc Misschien dat het jou wel lukt.

    Heel veel liefs, Iris van Mode e Vita. ♥

  2. whoah this blog is magnificent i like studying your posts.

    Keep up the great work! You recognize, lots of individuals are searching round for this info, you could help them greatly.

Geef een reactie

