Bloglovin

Olaa en welkom weer/of voor het eerst  op mijn blog (:

Vandaag heb ik een account op bloglovin aangemaakt, en ik dacht laat ik dat eventjes met jullie delen. Bij deze kun je mijn blog ook op bloglovin volgen (als het goed is staat er ergens aan de rechterkant een widget). Veel plezier nog met lezen!

Ik heb nog een kleine mededeling voor jullie.. Het spijt me dat er in de vakantie niet echt posts waren, maar ik was dan ook heel erg druk in de vakantie.

blue photograpy - Google'da Ara

Hebben jullie trouwens genoten van de zon,eindelijk durfde die lafaard te voorschijn te komen. Maar helaas was hij (of zij) ook zo weer weg :c

Aangezien ik nogal snel verbrandt komt er een review voor aftersun. Hopelijk komt de zon dan weer te voorschijn!

Ik heb nog 1 klein berichtje aan jullie:

Large

Liefs, Marieke

Geef een reactie

