VAKANTIE :D

Heey,

Jaja, toen was het lekker weer vakantie 😀 Dat betekent dus lekker veel vrije tijd, dus meer posts, maar dat betekent ook dat ik lekker een paar keer ga winkelen. Ik ben pas al in Apeldoorn geweest (wat is dat een leuke stad!) en ik ben van plan om over een poosje nog een keertje te gaan. Ik weet dat ik al vaker heb beloofd om reviews te maken, maar nu weet ik het bijna zeker dat er een paar komen. Zo heb ik pas een wedstrijd gewonnen op een andere blog, en hierdoor was ik weer een nagellakje rijker. Die is zeker een review waard! Verder heb ik nog een paar andere nagellakjes die ik graag nog wil reviewen.

KONINGINNEDAG. Ja je leest het goed, dit jaar voor de laatste keer een koninginnedag, maar volgend jaar een koningsdag. Ik vind het niet zo erg dat we een koning krijgen, jij dan? Natuurlijk ga ik morgen nog lekker even op zoek naar leuke dingen op de rommelmarkt. Wat ga jij dan doen morgen?

Ik wens jullie allemaal een heerlijke vakantie! En tot ziens bij een volgende post 😉

Liefs, Marieke

Geef een reactie

