Zomermode :D

Heey,

Helaas ben ik nog niet wezen winkelen voor nieuwe zomerkleren, maar inspiratie heb ik al wel gevonden, hier komen de foto’s.

Willow tonight's the night | via Tumblr #JennaBey | via Facebook ♥ | via Tumblr

Rokjes en jurkjes.. Ik ben er echt helemaal gek van! Ik ga er zeker een paar zoeken voor deze zomer, weet jij misschien nog een leuke site? Zet hem dan straks hier onder neer bij de reacties..

rose | via Tumblr laughing in the purple rain thetiniestgirl Tumblr

Shorts natuurlijk! Dit jaar wil ik er eentje met bloemetjes gaan halen, zoals in het eerste plaatje, ik heb al een gewone blauwe 😀

cute necklace Teenager | via Tumblr March 22, 2013 - Google+ Shine bright like a diamond.

En natuurlijk mogen de acessoires niet ontbreken, dit keer wil ik opzoek naar een infinity ketting, die vind ik zo leuk!

Nu nog een paar outfits waar ik inspiratie uit haal.. Ookal zal ik sommige echt niet aan durven doen hoor.

Helena- Anastasia / Pinterest Fotky uživatele Si Baba ? Vítaj :-) Love Dressing | via Facebook ★

My Fairy Tale Untitled I Want To Have This Fashion Sense! .. Also Bath and Body Works ;) / Cute Tribal

Hopelijk vond je dit een leuk artikel, en laat me weten als je nog een leuke online-shop hebt 😀

Liefs, Marieke

 

5 gedachten over “Zomermode :D

Geef een reactie

