Summerfeeling

Heey,

Ik ben nu toch echt heel erg toe aan de zomer, en jullie volgens mij ook ^^ Dus om deze blog weer een beetje zomers te maken, zet ik hier een paar leuke zomer plaatjes neer. Hier komen ze (van weheartit) :

487584_323628214426453_1389466109_n_large

Deze klopt toch echt wel, ik ben de winter echt wel zat nu, en toe aan de zomer ben ik zeker..

78073523_large

Nu nog een paar leuke zomerse outfit, gewoon omdat dat echt heel erg leuk is.. Hebben jullie trouwens al een zomerse outfit geshopt?

shortsNatuurlijk een shortje, wat is de zomer zonder eentje..

Untitled | via TumblrEn een leuk zomers jurkje natuurlijk.

Nu maar hopen dat de zomer er snel aankomt, maar ik ben eigenlijk bang dat dat nog wel een poosje kan duren.. Wat denk jij ervan? Komt de zomer er al snel aan, of laat ie ons nog eventjes wachten? Hoelang het ook duurt, wij zullen je wel vermaken hier op onze blog 😉

Liefs, Marieke

Ps: Sorry, het is een beetje een kort artikel, want ik heb even niet zo veel tijd.. :$

Een gedachte over “Summerfeeling

  1. Zomer! Ik kijk er heel erg naar uit!
    Ik heb een week of geleden al een spring-shop gedaan! (
    wwwascinatingnails.wordpress.com/2013/03/04/little-spring-shopping/)

    Ik hoop dat het snel warm wordt, en de zon snel bij ons komt 🙂

Geef een reactie

