Zusjes

Heey,

Zoals de titel het eigenlijk al zegt, wilde ik vandaag even een artikeltje wijden aan zusjes (en broertjes ^^). Soms wil je ze wel achter het behang plakken, en geloof me, dat weet ik echt wel, met mijn 2 zusjes en 1 broertje, maar ja, wat moet je toch zonder ze. Vandaag is mijn jongste zusje 8 jaar geworden, dus bij deze: HEEL ERG GEFELICITEERD ZUS! 😀

Ik dacht, waarom maak ik eigenlijk geen tips voor zusjes (en ook een beetje voor broertjes)? Dus hier komen ze..

  • Houd ze aan het werk, vooral bij jongere zusje(s) is het belangrijk dat ze iets te doen hebben, anders vervelen ze zich heel erg snel, en dan worden ze irritant. Dus zet je zusje(s) aan het kleuren of geef ze goedkope make-up en laat ze daarmee crea zijn.
  • Vertel ze dingen over jou leven, daarmee krijg je een hele sterke band met je zusje(s)
  • Als je wil dat ze je niet storen, vertel het ze dan gewoon. Bij jonge zusje(s) werkt dit meestal niet zo lang, maar zeker bij iets oudere zusje(s) werkt dit wel.
  • Ga vooral niet tegen ze schreeuwen, want als ze dan gaan huilen, is het jou schuld.

Hopelijk heb je hier iets aan, ik hoop in ieder geval dat je het een beetje een leuk artikel vond.

Liefs, Marieke

2 gedachten over “Zusjes

Geef een reactie

