Anime

Heey,

De afgelopen tijd ben ik erg druk geweest met school en al die shit.. Maar ik heb vandaag lekker eventjes een dagje vrij, doordat het biddag is. Na al die stress is het natuurlijk wel fijn om even te ontspannen met een goed boek ofzo (alleen ben ik te lui om naar de bieb te gaan. Dus heb ik besloten om een Anime te gaan kijken.Voor degene die niet weten wat een Anime is, hier even een korte uitleg:

Anime is een Japanse tekenfilm of actiefilm, en deze zijn dan niet realistisch.. De personages beleven vaak rare dingen, maar dit is erg leuk om te zien. In een Anime wordt meestal Japans gesproken, maar Engels ondertiteld.

Ik heb de afgelopen tijd de Anime Kaichou wa maid-sama gekeken, en ik dacht, misschien is het ook wel leuk als ik jullie daar iets over ga vertellen.

Deze Anime gaat over het meisje Misaki. Op haar school is ze de ‘president’ en komt ze op voor de rechten van de meisjes bij haar op school (want de school bestaat uit 80% jongens). Maar na schooltijd is ze een maid. (maid is een soort van bediende) Dit houdt ze graag geheim voor haar schoolgenoten, omdat ze anders misschien wel niet meer serieus word genomen.

Toch komt de populairste jongen van school, Usui, erachter. Hij gaat haar daarna ‘stalken’ zoals hij het noemt. Ze beleven erg veel leuke dingen samen.  De Anime duurt niet heel erg lang, er zijn namelijk 26 afleveringen en die duren ongeveer 24 minuten per keer.

Wil je meer weten van deze Anime, of wil je misschien zelf ook wel een Anime kijken, kijk dan eens op deze site: http://www.animecrazy.net/

Met deze link kom je bij Kaichou wa maid-sama: http://www.animecrazy.net/kaichou-wa-maid-sama-anime/

Hopelijk vonden jullie dit een beetje leuk om te weten, en als je nog een leuke Anime hebt, zet die dan maar in je reactie.

Liefs, Marieke

 

2 gedachten over “Anime

  1. Agghhh! Ik ben net vanmiddag klaar met het kijken van die anime!! I loved it! 😀 Ik vond het serieus echt geweldig! En toen ik dit zag was ik zo van ö Misakiiii, Usuiii!
    okee lol :p

Geef een reactie

