Meet onze nieuwe mede-blogger:

Hey,

 Zoals jullie misschien wel hebben gelezen komt er een mede-blogger. Hello girls, that’s me :D. Ik zal me eerst even voorstellen.

 Ik ben Shannon en ik ben 13 jaar. Ik zit in de tweede van havo/vwo en volgend jaar ga ik waarschijnlijk naar vwo. Ik heb niet super veel hobby’s, omdat ik het erg druk heb met school, maar ik vind het erg leuk om te shoppen en gewoon af te spreken met mijn vriendinnen. Ik vind het ook great om make-up looks te maken, alleen moet ik nog wel even oefenen en nog wachten totdat mijn bestelde make-up binnen komt.

 Je kunt me contacten/volgen via:

* twitter: www.twitter.com/_xShannoon

* weheartit: www.weheartit.com/_xShannoon

* tumblr: www.1d-fashion-ista.tumblr.com

* instagram: _xShannon

 Als jullie nog meer vragen hebben over mij kun je alles vragen via: http://www.ask.fm/_xShannoon

Liefs, Shannon

Een gedachte over “Meet onze nieuwe mede-blogger:

Geef een reactie

