Nieuwe mede-blogger

Heey,

Ja zoals de titel je vast al wel laat vermoeden, komt er een mede-blogger bij. Shannon heet ze, en over een poosje komt haar eerste post uit. =D Ze blogt net zoals mij over van alles en nog wat, en zo zijn er weer meer artikelen voor jou om te lezen..

Verder ben ik erg actief geweest op WeHeartIt, dus ook daar komen ze:

Ten eerste natuurlijk mijn levensmotto ^^

Heart Vs. Brain. (Vol.12)

Het betekent, no worries for the rest of your days, oftewel, geen zorgen voor de rest van je leven..

 

 

 

 

En deze vond ik ook zo vet:

379660_391538710936812_1425309618_n_large

En deze leuke foto kwam ik ook nog tegen:

Tumblr_mi8udr9gxv1rr4f5ho1_250_large

Tell me wat je van het idee vind dat er een mede-blogger bij komt, en laat een reactie hieronder achter.. En natuurlijk als bij alle weheartit plaatjes mag je je mening geven over de plaatjes ;p

2 gedachten over “Nieuwe mede-blogger

  1. Erg leuke foto’s! Ik ga ook vaak kijken op WeHeardIt , en ik ben ook altijd heel erg blij als ik die leuke foto’s daar zie 😉 Leuk dat er een nieuwe blogger bij komt! x

Geef een reactie

