Druk, nog drukker, het drukst….

Heey,

Ja zoals de titel het al zegt, ik ben echt enorm druk geweest de laatste tijd. Zo had ik vorige week 3 repetities en was ik deze week jarig! Yeah, eindelijk ben ik dan 15.. Partyy!!

Nu heb ik lekker vakantie, maar ook mijn vakantie is niet echt rustig. Ik heb mijn feestje gehouden en moet alweer huiswerk gaan maken voor na de vakantie, maar dat vinden jullie helemaal niet interessant om te weten 😉

Ik ben de afgelopen dagen veel wezen winkelen, in Amsterdam ♥  en in Zwolle =D Ik heb niet echt veel gekocht, maar toch vind ik het wel een shoplog waard, dus jullie weten nu wat jullie te wachten staat deze week…

Liefs, Marieke

Verder wilde ik nog eventjes melden dat deze blog gewoon al 1000 keer is bekeken! Echt heel erg bedankt daarvoor!

Geef een reactie

