Ik ben terug =)

Heey,

Ja, zoals de titel het al zegt, ik ben terug. Ik kan niet beloven regelmatig te gaan bloggen, dan kan gewoon niet met school enzo, maar er komen wel weer meer artikelen. Ook heb ik nog een nieuwtje, misschien komt er over een poosje een 2de blogger bij die mij komt helpen met de blog. Ik weet nog niet helemaal zeker of we dit wel gaan doen, maar de kans zit er dik in.

Tumblr_mgbumomoh11qh8umko1_400_large

Ik heb een poosje geleden onder een aantal lezeressen gevraagd wat zij nou de fijnste artikelen vonden. En wat is gebleken: Jullie vinden stiekem mijn artikelen met tekst ook wel leuk, maar zo nu en dan een foto is ook wel fijn. Dus ik ben niet echt heel veel wijzer ervan geworden, maar ik ga er misschien wel rekening mee houden. 😉

Ik ben pas ook begonnen met Polyvore, en ik ben er nu al dol op. Voor degene die niet weten wat Polyvore is, neem hier dan maar een kijkje: http://www.polyvore.com

Mijn blog heb ik pas nog eens goed bekeken en in mijn aller-aller-aller-eerste bericht zeg ik dat ik ook producten ga reviewen, maar ik heb dat echt nog nooit gedaan. Dus ik ga dat nu ook niet meer beloven, maar het lijkt mij wel leuk om een keertje te gaan doen, jullie ook? En waarvan willen jullie dan een review?

Liefs, Marieke

182131_496360450386446_1085192140_n_large

Geef een reactie

