Muziek : One Direction

Heey

Misschien wisten jullie het nog niet, maar ik ben een hele grote fan van One Direction. Vandaag wilde ik dan dus een paar leuke liedjes van ze laten zien. Laat in een reactie maar weten of je ook een directioner bent.. =)

De eerste die ik wil laten ”zien” is:  Live While We’re Young. Zelf vind ik dit een erg leuk liedje en ook is het erg vrolijk. Dit is de link van Youtube: Live While We’re Young

Tumblr_mb6ds8xhnm1r92f6ko1_500_large

De tweede die ik heel erg mooi vind is: Moments. Dit liedje heeft mij erg geraakt en ik vind het gewoon een erg mooi liedje. Moments is een liedje van het album: ‘Up All Night’ en is geschreven door Ed Sheeran. Het was een extra nummer op dit album. Dit is de link van Youtube: Moments.

521591_387150768028439_1042638063_n_large

Als laatste dan nog: Rock Me van het album Take Me Home.. Dit is echt mijn favoriet! Dit is de link: Rock Me

Dit was het voor vandaag, laat me maar weten wat je van zo’n post vind. Tot de volgende keer!

Liefs, Marieke

Geef een reactie

