Ben ik weer (=

Heey

Na een korte pauze ben ik er weer. De toetsweek is voorbij en nu hoef ik alleen nog maar te wachten op mijn cijfers. Vandaag wil ik nog een weer rustig aan beginnen en wilde ik gewoon een paar leuke foto’s laten zien van nagellak die ik de afgelopen weken voorbij zag komen.

Ten eerste natuurlijk halloween. Ja daarbij zie je heel erg veel leuke creaties voorbij komen.. Hier zijn er een paar:

35606653274212518_jihhuqch_c_large

Especial+de+halloween+unhas_large_large

Okee, dat waren de halloween nagels. Het is natuurlijk al afgelopen, maar nu kun je alvast oefenen voor volgend jaar. (;

Ook ben ik nog een leuke blog tegen gekomen, ook over nail art. Dit is de site: http://marrymynails.blogspot.nl Ik ben de site vandaag tegen gekomen, maar van wat ik nu al gezien heb, is het een erg leuke site, met erg veel leuke ideetjes.

Dit was het alweer voor vandaag. Tot de volgende keer!

Liefs, Marieke

Geef een reactie

