Special! Herfst Weheartit

Heey

Ja, ik dacht: waarom ook niet, laten we er een special van maken. Dit keer over de herfst. De herfst is in volle gang, en dat is te zien ook. Overal liggen blaadjes en de bomen worden weer kaal. Dat levert heel erg mooie plaatjes op, en dat is ook te zien op weheartit. Hier dus mijn favoriete plaatjes met de herfst.

#1

110020_large

#2

Tumblr_mbmqal6hzt1rebqyoo1_500_large

#3

Tumblr_loy5szsstq1qhqjkao1_500_large

#4

Autumn_2blove_252c_2bautumn_2bkiss_252c_2bautumn_2bcouple_252c_2bautumn_2bhug_252c_2biubiri_2bde_2btoamna_252c_2bcupluri_2btoamna_252csarut_2bprintre_2bfrunze_252c_2btoamna_2blove_2b_252819_2529_large

#5

3019046988_bc5e544a7d_z_large

Zoals je al ziet zijn er heel erg veel foto’s over de herfst op http://www.weheartit.com Dit is ook niet zo gek, want je kan er heel erg leuke foto’s bij maken. Ik hoop dat jullie het leuke plaatjes vonden en laat een reactie over met welke je het leukst vind.

Liefs, Marieke

ps: Zoals je ziet ben ik niet zo goed in regelmatig bloggen, toch zal ik het speciaal voor jullie, iets beter gaan proberen. Tot de volgende keer!

Geef een reactie

