Cover zangeressen: Carlijn en Merle

Heey,

Vandaag beetje een vroege of late post (is maar hoe je het bekijkt), ik logeer namelijk bij een vriendin van mij en had anders geen tijd morgen. Toch heb ik even de laptop gestolen van haar, maar dit word waarschijnlijk niet zo’n lange post.

Zoals je al aan de titel kan zien, wil ik vandaag nog 2 coverzangeressen ”promoten”. Het zijn Carlijn en Merle en ze komen uit Nederland. Beide zijn ze 16 jaar. Misschien ken je ze al. Ze hebben mee gedaan aan het Junior Songfestival met het liedje ”Verboden Toegang”. Dit hebben ze helaas niet gewonnen, maar ze kunnen wel heel erg goed zingen.

Ze hebben een eigen fan Hyves, fan Facebook en ook hebben ze natuurlijk een eigen Youtube kanaal. Hier is de link van hun kanaal: http://www.youtube.com/user/MerleMusic?feature=watch

Het laatste liedje dat ze hebben gecoverd is van Justin Bieber en Carly Rae Jepsen en heet ”The Kiss”. Verder hebben ze nog veel meer liedjes gecoverd. Ga vooral even kijken, dat is echt de moeite waard.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het een  beetje leuk vonden. Laat maar een reactie achter.

Liefs, Marieke

Geef een reactie

