Nagellak-trend: Sponzen

Heey,

Misschien heb je het al wel gezien, het sponzen van je nagellak op je nagel. Zo niet dan is hier een klein voorbeeldje van hoe het eruit ziet.

246641_287212471391676_1901129715_n_large

Ik zal jullie proberen uit te leggen hoe je dit doet.

1) Lak je nagels in een basiskleur, bijvoorbeeld wit of licht grijs. Dit is er voor zodat je nagellak straks niet doorschijnt

2) Je pakt een sponsje (duhh) Dat kan gewoon een sponsje uit de keuken zijn, zo’n schoonmaak sponsje.

3) Je pakt je nagellak en maakt strepen over de spons. Doe dit in 1 richting en zorg dat de strepen niet te klein worden.

4) Stempel de spons op je nagel, het maakt niet uit of je er een beetje naast komt.

5) Ga met een doorzichtige nagellak er over heen.

6) Haal met nagellak remover de nagellak van je vinger af.

7) Laat alles goed drogen. Anders komen er barsten in en dat is zonde van je werk

Als je nog niet helemaal snapt wat ik bedoel, heb ik nog een plaatje opgezocht waar het word uitgelegd.

65325_269126799875203_1655613123_n_large

Ik hoop dat je het een leuk idee vind. Ik heb het zelf al een keer geprobeerd, maar daar heb ik helaas geen foto’s van gemaakt. Ik zal het vast nog wel een keer doen, en dan komt er een artikel van. Waarschijnlijk zal het deze vakantie komen, want ik heb toch wel tijd over. Als je het zelf gaat proberen, of het hebt geprobeerd, laat het me dan weten.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden en tot de volgende keer.

Liefs, Marieke

4 gedachten over “Nagellak-trend: Sponzen

    • Het werkt echt, anders had ik het er niet opgezet 😉 maar je moet dan wel zorgen dat je de eerste nagellak laag goed hebt laten drogen, en dan moet je de nagellak op de spons doen en niet op je nagel. x’

Geef een reactie

