1e Hitlijst

Hee

Ik heb een paar leuke liedjes opgezocht, en ze voor jullie op een rijtje gezet. Ik ben van plan dit wel iets vaker te doen. Je kan deze liedjes goed gebruiken om op je mp3/mp4/ipod zetten etc.

  • One Day ; Asaf Avidan
  • Gangnam ; PSY
  • Girl on fire ; Alicia Keys
  • Million Voices ; Otto Knows
  • Good time ; Carly Rae Jepsen + Owl City
  • Euphoria ; Loreen
  • Some nights ; Fun
  • Beauty and the Brains ; Nielson
  • Don’t You Worry Child ; Swedish House Mafia
  • Blow Me ; P!nk

Dit was mijn lijst met de 10 leukste liedjes van deze tijd. Ik hoop dat je er iets mee kan.

Liefs, Marieke

ps: Zet in je reactie welk lied je het leukst vind.

Geef een reactie

