Shoplog 1

Heey

Ik wilde een shoplog voor jullie maken, maar omdat ik geen tijd had, is het iets later geworden dan ik dacht. Ik wil als eerste een paar nagellakjes voor jullie uit proberen. Ik heb veel nagellakjes van Zafari gekocht. In heel erg veel verschillende kleurtjes. Omdat ik nog geen foto’s heb gemaakt, komen die waarschijnlijk morgen. Met een hele uitleg  over de vragen:

  • is het fijn op te brengen?
  • is het snel droog?
  • blijft de nagellak lang zitten
  • etc.

Dus tot morgen, en laat maar een reactie achter, of het je leuk lijkt.

Een gedachte over “Shoplog 1

Geef een reactie

