Vlindertjess

Heey,

Ik was om 1 uur uit.. Lekker vroeg dus, en ging met een ijsje van de zon genieten. =) Maar terwijl ik daar zat, zag ik al die leuke vlinders overvliegen.. Had er natuurlijk niet aangedacht dat we een vlinderstruik hebben, en ik wist natuurlijk niet dat hij ook in bloei was. Er zaten zeker wel 10 grote vlinders op, dus ik dacht: waarom maak ik daar niet even een paar foto’s van, dan kunnen jullie ze ook zien. Dus hier zijn ze:

Okee dit zijn ze dus. Die laatste is geen vlinder hoor.. (: Dat is mijn luie hond. Zet in je reactie maar neer wat je ervan vond en tot de volgende keer! En ja, ze zijn 100 % self made.. Dus ga ze niet kopiëren

Veel liefs, Marieke

Een gedachte over “Vlindertjess

Geef een reactie

