Mijn beste tips voor jou

Heey

Ja, ik zat vandaag even te denken en bedacht dat het misschien ook wel leuk is om een paar anti-verveel-tips aan jullie te geven. En omdat de zondag bij mij meestal errug rustig is, heb ik al best wel veel tips gevonden. Ik hoop dat jullie ze een beetje leuk vinden.

  1. Zoek nieuwe liedjes op internet op, en zet ze op je mp3/mp4/ipod ofzo. Dit is erg leuk om te doen, en je hebt er erg veel plezier later van. Weet je geen leuke liedjes? Hier een paar voorbeelden: Both of us, Taylor Swift en B.O.B. ; Gangnam style, PSY ; There she goes, Taio Cruz.. Zo zijn er nog veel meer, ik zal wel een keer een lijst maken met leuke liedjes..
  2. Ga verschillende kleuren nagellak uitproberen. Dit is erg leuk om te doen, en zo weet je ook welke kleur je het leukst staat.
  3. Je kamer opruimen, dit klinkt niet leuk, maar het is wel handig om je kamer een beetje netjes te houden
  4. Maak alvast huiswerk vooruit, dan hoef je dat later niet meer te doen.
  5. Maak cupcakes! Lekker en leuk om te doen, en bel dan gelijk je bff om te helpen met opeten. Plezier gegarandeerd =)
  6. Verzin een verhaal of een gedichtje, misschien ben je wel een groot talent en verdien je er later je geld mee šŸ˜‰

Hebben jullie nog leuke tips? Zet ze dan maar in een reactie hieronder..

Veel liefs, Marieke

Geef een reactie

