Weheartit

Heey

Ik wil jullie vandaag iets uitleggen over de site www.weheartit.com. Daarom heb ik een aantal vragen neergezet en ik hoop dat het dan een beetje duidelijker wordt.

Hoe meld ik me aan?

Boven in beeld staat een knop met ‘create an account’ Hier klik je op, en de rest wordt allemaal vanzelf duidelijk. Het is wel in het engels, dus als je het niet snapt moet je even naar een vertaal site gaan en het daar invoeren.

Wat kun je op deze site?

Op deze site kun je foto’s hearten (een soort van liken). Dit doe je door op het hartje te klikken dat op de foto komt. De foto wordt dan opgeslagen tussen jou andere foto’s.

Waar kan ik mijn foto’s terug vinden?

Je kan je foto’s terug vinden door bovenin beeld weer op jou eigen foto te klikken. Deze foto kon je aan het begin uploaden.

Kun je er ook zelf foto’s opzetten? 

Zelf foto’s erop zetten van je computer kan niet. Je moet ze van een andere site halen en dan kunnen ze er wel op worden gezet.

Wat zijn ‘Sets’?

Sets zijn een soort van groepen, zo kun jij je foto’s snel weer terug vinden. Je kan verschillende sets maken. Zo kun je bijvoorbeeld een set maken met de naam: Animals. In deze set kun je al je plaatjes met dieren kwijt. Je kan een foto maar in 1 set tegelijk zetten. Dat is wel weer een minpuntje.

Hoe follow je mensen?

Je kan mensen followen door naar hun profiel te gaan. Hier zie je al de foto’s die die persoon geheart heeft. Rechts naast de naam staat ‘Follow’. Hier klik je op en dan volg je die persoon. Alle foto’s die die persoon heart, kun jij bekijken door bovenaan in het beeld op Friends te klikken.

Okee, ik hoop dat jullie hier iets aan hadden. Heb je nog vragen? Zet ze dan in een reactie hieronder. Als je dan toch reageert, zeg dan ook even wat je van deze manier van uitleggen vind. Is het een beetje handig, of wordt het hierdoor alleen maar onduidelijk?

http://weheartit.com/marieke_love

Dit is de link van mijn weheartit. Ik hoop dat je me gaat followen. Ik follow altijd terug.. 😉

Veel liefs, Marieke

ps: Ik zal de volgende keer, waarschijnlijk morgen, een paar plaatjes plaatsen van weheartit

Geef een reactie

